TRUCONNECT® fjernservice

*

Fremtidens vedligehold allerede i dag

TRUCONNECT fjernservice er den nyeste innovation fra Konecranes service. Hele TRUCONNECT-konceptet kommer fremover til at omfatte forskellige former for fjernservice fra periodiske datarapporter til realtidsdiagnostik, teknisk support og produktionsovervågning.

TRUCONNECT fjernovervågning og rapportering

TRUCONNECT fjernovervågning og rapportering leverer data om den faktiske krandrift, der kan bruges til at optimere vedligeholdelsen af kranen og give et bedre overblik over vedligeholdelse og regeloverholdelse. De indsamlede data giver et godt grundlag for at planlægge arbejdet og træffe underbyggede beslutninger om investering i vedligeholdelse og udstyrets produktivitet.

TRUCONNECT fjernovervågning og rapportering tilbydes i øjeblikket til CXT-wiretalje® og SMARTON®  åbne hejsekraner.

TRUCONNECT fjernovervågning og rapportering med Safety Alerts

I opnår en bedre responstid ved problemer, der påvirker driftsikkerheden på traverskranen.

Når fjernovervågning og rapportering er etableret, kan udvalgte data vedrørende kranens sikkerhed (f.eks. overbelastning og overophedning) sendes via e-mail og/eller SMS, straks efter en hændelse er indtrådt.

Med den ekstra sikkerhedsfunktion får I mulighed for straks at iværksætte de nødvendige udbedringer, og I kan igangsætte ekstra uddannelse eller andre tiltag til at korrigere ukorrekt betjening.

TRUCONNECT fjernovervågning og rapportering med sikkerhedsalarm tilbydes i øjeblikket til CXT-® wiretaljekraner.

TRUCONNECT fjerndiagnostik og teknisk support

TRUCONNECT fjerndiagnostik og teknisk support er en service, der baseres på en avanceret tovejsforbindelse til vores globale ekspertnetværk af kranspecialister, der kan foretage onlinediagnostik og live teknisk support.

TRUCONNECT fjerndiagnostik og teknisk support tilbydes i øjeblikket til portalkraner på gummihjul i udvalgte regioner.